loading...
ایران من
رقیه احمدی بازدید : 6 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

سلام میشه خودتونو معرفی کنید

نه نمیشه!!

خواهش میکنم!!!!!!

باشه نازنینم
اهههههههههههههععععععععععع

جااااان

هیچی نظرتون در مورد ایران چیه؟؟؟

ایرااااان عالی 20 بترکه چشم حسوووود(امریکاو.......)

باشه خدافظ

حالا بووودین


.

.

.

.

.

سلام خودتونو معرفی کنید

سلام خوبی چه خبر من ارشم 23سال دارم متولد تهرانم...

اقااااااااا کجا میری من فقط پرسیدم اسمت چیه همی......

باشه ارشم

خب 22بهمن چه روزیه؟؟

تولد منههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه پیروزی کیه؟؟؟؟؟

پرسپولیس

نه پیروزی ایراااااااااااااااااااااانههههههه حالا تو بگوو!!!

ایران

خســــــــــتــــــهـــــــــنــــــبــــــاشــــــی.......

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 163